internetová reklama a webové projekty od roku 2009

  • Úvod
  • Produkty
    • Tvorba webové stránky
    • UPteam
    • UPweb prodej
    • UPweb pozice
    • UPweb seo
  • Služby
  • Projekty a reference
  • Kontakt

Realizované projekty

Od roku 2009 jsem se svými spolupracovníky pracoval na více jak 40 projektech. Aktuálně se zajišťujeme rozvoj 2 projektů. Rozpracované práce jsou níže a pro zobrazení historických klikněte zde.

Rozpracované zakázky

Historické zakázky

S týmem se staráme o prodej, marketing a podporu aplikace TESS Online, kterou si pořídilo cca 50 klientů a ve které zákazníci nyní spravují přibližně 150 tisíc úředních dokumentů. Prodej produktu, jeho nalezitelnost na internetu a zájem ze strany klientů kontinuálně roste. Dnes se obrat pohybuje ve vyšších statisících formou ročního paušálu.

Webová stránka: www.tesso.cz

referenci
Případová studie

Pro řemeslnou skupinu z Černého Dolu v Krkonoších jsme stvořili jednoduchou prezentační webovou stránku, produkt ePrezentace 1.0 a SEO analýzu, na základě které jsme postavili webovou stránku a na jejímž základě může klient dlouhodobě budovat obsah a nalezitelnost webové stránky ve vyhledávačích Google a Seznam ve své lokalitě.

Webová stránka: www.detailtech.cz

SEO a PPC webu firmy AUTOSKLA – H.K., s.r.o. a tvorbě jeho webové stránky se věnujeme dlouhodobě od roku 2014. Za tu dobu jsme získali na poli nelezitelnosti ve vyhledávačích, internetové prezentaci a obchodní výkonnosti podniku dramatických úspěchů. Investice vložená společností do budování SEO a PPC reklamy má obrovskou ziskovost. Čerpáme totiž z dat, které jsme získali za mnoho let spolupráce. Data nám umožňují pracovat efektivně a optimalizovat velmi dobře náklady na reklamu. Web byl tvořený na základě SEO analýzy a průzkumu. V brzké době jej čeká přestavba na webovou stránku, produkt eObchodník, 3. generace.

Webová stránka: www.autoskla-hk.cz

Pro středně velký podnik MARTECH-CORP. s.r.o., se kterým spolupracujeme od roku 2014, jsme v roce 2020 vybudovali již 3. generaci prezentační webové stránky, produkt ePrezentace 2.0.

Vývoj webu byl postaven na základě SEO analýzy, průzkumů a uživatelského testování. Webová stránka je navíc opatřena systémem, který načítá obsah webové stránky velmi rychle, cca do 1 sekundy.

Cílem webu je budovat povědomí o společnosti, být s webem nalezitelní na internetu a získávat podstatnou návštěvnost z vyhledávačů.

Webová stránka: www.martech.cz

Budujeme pro klienta novou webovou stránku pro unikátní turecké produkty ISO NEM. Pravděpodobně budeme zajišťovat full servis v prodeji těchto produktů. Nyní jsme v jednání.

Webová stránka: www.izo-men.cz

Ve firmě T-MAPY spol. s r.o. jsem působil jako zaměstnanec. Po 7 letech práce v online reklamě a řízení projektů se mi naskytla příležitost pracovat na projektu implementace softwaru pro Univerzitu Karlovu. Byla to natolik zajímavá nabídka, že jsem do toho šel a mohu říci, že jsem dodnes rád, že tomu tak bylo.

Webová stránka: www.tmapy.cz/tess

referenci
Případová studie

Pro projekt Škola pro Život jsme zajišťovali fundraisingovou kampaň na konci roku 2020. V období finanční nejistoty a zavřených škol (projekt se zabývá lektorskou prací na školách, zasahuje cca 21 % populace žáků ZŠ a SŠ) jsme dosáhli výběru sbírky přibližně 120 tisíc Kč. Tato kampaň přinesla nejen prostředky pro rozvoj projektu, ale především návod a způsob, jak kampaně sbírek pro tento typ organizace nadále vést, získávat tak prostředky dlouhodobě a rozvinout povědomí o této lektorské a bohulibé činnosti na školách.

Dále jsme pro projekt vybudovali dva klony webových stránek, produkt ePrezentace 1.0.

Webové stránky: www.skolazivot.cz, lektori.skolazivot.cz

Pro spolek Dobré divadlo, který tvoří naučné divadelní představení a akce pro děti, jsme tvořili na jaře a v léte 2020 pro akci “Tajemství draka Stříbrňáka” celkovou reklamní strategii, obsahovou a marketingovou on-line komunikaci včetně webové stránky, produkt eObchodník. Akce měla plnou účast i za nemilých covid opatření a nebývalé ohlasy.

Webová stránka: www.drakstribrnak.cz

Pro neziskovou organizaci Hope4Kids z.s. jsme vybudovali základ webové stránky, produkt ePrezentace 1.0, který si nadále spravuje vyškolený pracovník marketingu.

Na začátku roku 2020 (v půlce kampaně přišla první úzávěra, tzv. lockdown kvůli pandemii koronaviru) jsem vedl pro Hope4Kids crowdfundingovou kampaň, ve které jsme vybrali 236% cílové částky. Více o projektu kampaně KYBER-DÍTĚ A JEHO SÍTĚ na Startovači.

Webová stránka: www.hope4kids.cz

Startovač kampaň: www.startovac.cz/projekty/kyber-dite-a-jeho-site/

referenci
Případová studie

Pro neziskovou organizaci fotbalového klubu AMBASSADORS FOOTBAL Praha jsem připravoval na přelomu ledna až února roku 2020 crowdfundingovou kampaň VÍCE NEŽ FOTBAL na portále Startovač. Vybrali jsme 134% cílové částky.

Webová stránka: www.ambassadors.cz

Startovač kampaň: www.startovac.cz/projekty/vice-nez-fotbal-rozvoj-fotbaloveho-klubu/

Obsah lze svobodně šířit pouze pro nekomerční účely a s uvedením odkazu na zdroj. V jiných případech je autorské dílo zakázáno kopírovat.

Copyright © 2021, David Dobrovolný – Internetové projekty a reklama

Abych Vám zajistil co nejlepší zážitek na mých webových stránkách a věděl, co Vás zajímá a na jaký problém hledáte řešení, užívám na www.daviddobrovolny.cz cookies a analytické programy. Pokud budete nadále prohlížet tyto webové stránky, předpokládám, že s použitím cookies a ostatních nástrojů souhlasíte a povolujete jejich přítomnost.Souhlasím