Realizované projekty

Od roku 2009 jsem se svými spolupracovníky pracoval na více jak 40 projektech/kampaních. Aktuálně rozvíjím následující projekty níže.

Aktuální kontrakty

Řídím od roku 2018 prodej, marketing a podporu aplikace TESS Online, kterou si pořídilo cca 100 klientů a ve které zákazníci nyní spravují přibližně 400 tisíc úředních dokumentů.

Prodej produktu, jeho nalezitelnost na internetu a zájem ze strany klientů kontinuálně roste.

Webová stránka: www.tesso.cz

Cílem spolupráce je navrhnout a realizovat ucelený konzistentní marketing pro webovou platformu HledamBoha.cz a zajistit růst KPI projektu.

Webová stránka: hledamboha.cz

Cílem spolupráce bylo navrhnout a realizovat webovou platformu pro vyprávění příběhů křesťanů o jejich vztahu a životním putování s Bohem.

Webová stránka: www.story316.cz

Dokončené zakázky

K řízení tohoto rozsáhlého webového projektu vývoje B2B a B2C e-shopu jsem byl najatý v roce 2015 majitelem velkoobchodní firmy Aspera. Majitel bojoval s tím, že dodavatel e-shopového řešení spolu s dodavatelem skladového systému MS Navision nedokázali kloudně dokončit dílo a zprovoznit tento pro online prodej klíčový nástroj společnosti. Projekt jsem měl na starosti 10 měsíců, kdy byl e-shop úspěšně spuštěn a získával první objednávky od stávajících klientů i z maloobchodního prodeje.

Webová stránka: www.aspera.cz

Ve firmě T-MAPY spol. s r.o. jsem působil jako zaměstnanec. Po 7 letech práce v online reklamě a řízení projektů se mi naskytla příležitost pracovat na projektu implementace softwaru pro Univerzitu Karlovu. Byla to natolik zajímavá nabídka, že jsem do toho šel a mohu říci, že jsem dodnes rád, že tomu tak bylo.

Webová stránka: www.tmapy.cz/tess

Pro neziskovou organizaci Hope4Kids z.s. jsme vybudovali základ webové stránky, produkt ePrezentace 1.0, který si nadále spravuje vyškolený pracovník marketingu.

Na začátku roku 2020 (v půlce kampaně přišla první úzávěra, tzv. lockdown kvůli pandemii koronaviru) jsem vedl pro Hope4Kids crowdfundingovou kampaň, ve které jsme vybrali 236% cílové částky. Více o projektu kampaně KYBER-DÍTĚ A JEHO SÍTĚ na Startovači.

Webová stránka: www.hope4kids.cz

Startovač kampaň: www.startovac.cz/projekty/kyber-dite-a-jeho-site/

Pro konstrukční kancelář IQ KONSTRUKT jsme od roku 2015 realizovali vývoj webové prezentace 2. generace a to na základě průzkumu a SEO analýzy. Internet je pro společnost zdrojem zakázek a místem, kde se může pyšnit svým konstrukčním umem právě díky své webové prezentaci ePrezentace 2.0.

Webová stránka: www.iqkonstrukt.cz

Pro tento vyhlášený Bio obchod z Hradce Králové jsme vyvíjeli webovou aplikaci na míru. Jednalo se o kombinaci e-shopu a objednávkového systému na rozvoj jídla s napojením na ekonomický program Pohoda.

Webová stránka: www.bazalkahk.cz

Pro Hradecké delikatesy jsme připravovali SEO jejich e-shopu první generace již v roce 2014 a následně jsme vývíjeli nový e-shop na míru.

Webová stránka: www.hradeckedelikatesy.cz

Pro spolek Dobré divadlo, který tvoří naučné divadelní představení a akce pro děti, jsme tvořili na jaře a v léte 2020 pro akci „Tajemství draka Stříbrňáka“ celkovou reklamní strategii, obsahovou a marketingovou on-line komunikaci včetně webové stránky, produkt eObchodník. Akce měla plnou účast i za nemilých covid opatření a nebývalé ohlasy.

Webová stránka: www.drakstribrnak.cz

Pro středně velký podnik MARTECH-CORP. s.r.o., se kterým spolupracujeme od roku 2014, jsme v roce 2020 vybudovali již 3. generaci prezentační webové stránky, produkt ePrezentace 2.0.

Vývoj webu byl postaven na základě SEO analýzy, průzkumů a uživatelského testování. Webová stránka je navíc opatřena systémem, který načítá obsah webové stránky velmi rychle, cca do 1 sekundy.

Cílem webu je budovat povědomí o společnosti, být s webem nalezitelní na internetu a získávat podstatnou návštěvnost z vyhledávačů.

Webová stránka: www.martech.cz

SEO a PPC webu firmy AUTOSKLA – H.K., s.r.o. a tvorbě jeho webové stránky se věnujeme dlouhodobě od roku 2014. Za tu dobu jsme získali na poli nelezitelnosti ve vyhledávačích, internetové prezentaci a obchodní výkonnosti podniku dramatických úspěchů. Investice vložená společností do budování SEO a PPC reklamy má obrovskou ziskovost. Čerpáme totiž z dat, které jsme získali za mnoho let spolupráce. Data nám umožňují pracovat efektivně a optimalizovat velmi dobře náklady na reklamu. Web byl tvořený na základě SEO analýzy a průzkumů. Plně vytěžuje pracovní kapacity podniku. Webová stránka: www.autoskla-hk.cz

V roce 2020 jsme vedli senátorskou kampaň Prof. MUDr. Jana Čápa, CSc., který kandidoval za KDU-ČSL v obvodě č. 45 – Hradec Králové. Ačkoliv se nám nepodařilo dostat do druhého kola voleb z různých důvodů, získali jsme křeslo v krajském zastupitelstvu.

Jednalo se o naší první zkušenost politického marketingu tohoto měřítka. Co nás však překvapilo, potěšilo a mluvilo o kvalitě naší práce, byla nabídka vítěze, dnešního senátora JUDr. Holáska, který nám záhy nabídl spolupráci v marketingu a vedení reklamy jeho social kanálů.

Webová stránka: www.jcap.cz

Pro projekt Škola pro Život jsme zajišťovali fundraisingovou kampaň na konci roku 2020. V období finanční nejistoty a zavřených škol (projekt se zabývá lektorskou prací na školách, zasahuje cca 21 % populace žáků ZŠ a SŠ) jsme dosáhli výběru sbírky přibližně 120 tisíc Kč. Tato kampaň přinesla nejen prostředky pro rozvoj projektu, ale především návod a způsob, jak kampaně sbírek pro tento typ organizace nadále vést, získávat tak prostředky dlouhodobě a rozvinout povědomí o této lektorské a bohulibé činnosti na školách.

Dále jsme pro projekt vybudovali dva klony webových stránek, produkt ePrezentace 1.0.

Webové stránky: www.skolazivot.czlektori.skolazivot.cz

Pro neziskovou organizaci fotbalového klubu AMBASSADORS FOOTBAL Praha jsem připravoval na přelomu ledna až února roku 2020 crowdfundingovou kampaň VÍCE NEŽ FOTBAL na portále Startovač. Vybrali jsme 134% cílové částky.

Webová stránka: www.ambassadors.cz

Startovač kampaň: www.startovac.cz/projekty/vice-nez-fotbal-rozvoj-fotbaloveho-klubu/

Cílem spolupráce bylo navrhnout kampaň veřejné sbírky na lektorskou práci na školách. Nyní kreativa kampaně uspěla v testovací části a přecházíme do ostré kampaně s cílem vybrat 250 000 Kč do konce února 2022.

Webová stránka: www.zastavzlo.cz