SEO a tvorba webu / katalogu zboží on-line

S Davidem jsme řešili nový moderní web naší firmy, který měl splňovat především kvalitní prezentaci našich výrobků a současně stál na předních pozicích nejpoužívanějších webových vyhledávačů Google a Seznam. Zjistili jsme, že stavět stránky ve stylu e-shopu, byla pro nás slepá ulička, a tak nově navržený web na platformě WordPressu a s využitím perfektní SEO analýzy Davida je v současné době pro nás naprosto vyhovující a splňující naše představy. Oceňujeme rychlost vyhledávání (přepínání) na našich stránkách i jejich jednoduchou administraci.

Počítáme s další spoluprací do budoucna.

Ing. Martin Novák, jednatel MARTECH-CORP. s.r.o.

S majitelem společnosti a jeho pracovníky jsem začal spolupracovat v roce 2014. Přebíral jsem webovou stránku a SEO po předešlé agentuře a zjistil, že dohodnutá práce byla odvedena nedbale očekávání klienta.

Na počátku jsem zpracoval hloubkovou SEO analýzu. Při ní jsem zjistil několik desítek tisíc klíčových slov (vyhledávacích dotazů), které uživatelé Google a Seznam zadávají, když hledají produkty Martechu.

Z analýzy mi vznikla kvalitní SEO struktura webové stránky, jež jsme museli učesat, aby dávala také logický / obchodní smysl a také jsem získal pohled, jak by měla vypadat inteligentní filtrace produktů.

Poté přešlo k budování webové stránky na redakčním systému a společně s pracovníky společnosti jsme plnili obsah webového katalogu stránky. Museli jsme chytře kategorizovat a parametrizovat zboží, abychom dosáhli cíleného SEO výsledku ve vyhledávačích. Něco podobného jsem udělal i u projektu Autoskla-hk.cz, abych získal významný (v podstatě drtivý) podíl na přirozeném výsledku vyhledávání v Královehradeckém kraji – tj. tržní podíl nalezitelnosi ve vyhledávačích.

V roce 2019-2020 jsme postupně stavěli v testovacím prostředí novou webovou stránku 3. generace. Webovou administraci (backend) jsme přesunuli na redakční open source systém WordPress. Začali jsme budovat nový vzhled webu s mým kolegou webdesignérem, který připravil UX/UI rozvržení. Veškerou následnou tvorbu webové stránky jsme založili na službě UPweb prodej, což je uživatelský výzkum, jak webovou stránku používá koncový zákazník (u Martechu nákupčí a technik průmyslových armatur).

Nové pohledy na byznys klienta a používání jeho webové stránky z výzkumu jsme zakomponovali do webdesignu. Jedna z hlavních a překvapivých zjištění, na které jsme výzkumem přišli, byla silná potřeba uživatelů mít rychlé interní vyhledávání na webové stránce s našeptávačem pro nalezení toho, co hledají.

Výzkumem, profi návrhem webdesignu a skvělým vývojem aplikace webové stránky (všechna čest mým spolupracovníkům), jsme docílili skvělého produktu webu, katalogu zboží a umístili tak webovou stránku ve vyhledávačích ještě výše, než předtím.

David Dobrovolný, vedoucí digitálních projektů & marketingu