Předpoklady úspěšné spolupráce
Nezáleží na tom, jestli máte na reklamní kampaň 50 tisíc anebo 3 miliony, zda jste společnost, neziskovka, nadace nebo politická strana, zda s podnikáním začínáte nebo s obchodem máte letité zkušenosti.
Úspěšnou spolupráci zažijeme pouze v případě, že:
- Váš produkt nebo služba je opravdovým přínosem, má svoje místo v životě člověka nebo společnosti.
- Pokud prodáváte produkty, nemělo by hrozit, že segment Vašeho trhu v budoucnu pohltí Amazon nebo jiný ecommerce gigant. Musíte znát, proč se to nestane viz 3. bod.
- Specializujete se na nějaký jedinečný unikátní prodejní argument a potenciál firmy, jako například „Jsme v servisu lepší než ostatní konkurence, díky našim talentovaným pracovníkům. Klienti naše pracovníky často za jejich ochotu a profesionalitu chválí.“
- Vy jako majitel/manažer rád vyhráváte, chcete růst a Váš tým nebo dodavatelé služeb, se kterými budeme úzce spolupracovat, jsou stejného druhu.
Jestli jste odpověděl(a) na tyto body kladně, ozvěte se a něco spolu vymyslíme. 🙂